ПИЛЕШКА СУПА С ЛЕЩА


продукти:

1/2 пиле;
1 ч.ч.леща;
2-3 бр.моркови;
1 гл.кромид лук;
1 бр.зелена чушка;
1 бр.червена чушка;
сол;
олио(при нужда);
ронена чубрица;

***застройка:
1 ч.ч.кисело млеко;
1ч.л.чесън на прах;
1 бр.яйце;

В подсоления бульон ос сваряването на пилето прибавяме почистените и едро настъргани моркови,измитата леща и дребно нарязания кромид.Прибавяме и пилешките късове заедно с парченцата зелена и червена чушка.Подправяме сол и олио ако е необходимо.Поръсваме с чубричката.
Готовата супа застройваме със сместа от продукти,изброени за това.
Супата е повече от прекрасна!


Коментари

  1. Изненада ме с тази комбинация :)
    Готвила съм леща с месо, но на яхния. Това обаче е нещо съвсем друго.
    Харесва ми много :)
    Хубав ден!

    ОтговорИзтриване
  2. Миленка,много обичам леща и бих харесала комбинацията,много идейно и разнообразно!Хубав петък!

    ОтговорИзтриване
  3. Е, твоите комбинации всеки път ме изумяват! Страхотна супичка, любопитна съм:))) Поздрави!

    ОтговорИзтриване
  4. Много интересно и определено апетитно!

    ОтговорИзтриване
  5. Интересна комбинация, Миленски, моите обичат много леща.

    ОтговорИзтриване
  6. Миленче, такава супичка не съм яла. Интересна рецептичка!

    ОтговорИзтриване
  7. Мммм, една от любимите ми супи :) С леща ще трябва да е още по-интересна. В тези дъждовни сиви дни само супички са ми в главата. Твоята би ми дошла екстра :)

    ОтговорИзтриване

Публикуване на коментар